Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2010
Тип роботи:
Лекція
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування

Частина тексту файла

Міністерство освіти та науки України НУ „Львівська політехніка” Лекція №4 з курсу: «Застосування засобів об’єктно-орієнтованого програмування в лінгвістичних задачах» Львів - 2010 4.2. Що таке метод? Методи (Method) класу (процедури і функції, оголошення яких включено в опис класу) виконання деяких дій над об’єктами класу (то есть характеризує поведінку об’єтів). Для того щоб метод був виконаний, необхідно вказати імена об’єкту і методу, відокремивши одно ім’я від іншого точкою. Наприклад, інструкція boss.ShowInfo; викликають застосування метода ShowInfo до объекта boss. Фактично інструкція застосування методу до об’єкту - це специфічний спосіб запису інструкції виклику процедури. Методи класу визначаються в програмі так само, як і звичайні процедури і функції, за виключенням того, що ім’я процедури або функції, що є методом, складаються з двох частин: імені класу, якому належить метод, і імені метода. Ім’я класу від імені метода відокремлюється точкою. Нижче в лістінгу 4.2 наведений приклад визначення метода showinfo класу TPersonal. Лістінг 4.2. Метод showinfo класса TPersonal procedure TPersonal.showinfo; begin // Вивід на екран даних про співробітника. Messagebox.Show(fname+' '+fage.toString); end; Як видно з лістінга 4.2, в інструкціях метода доступ до полів об’єкта здійснюється без вказання імені об’єкта. Далі наведений приклад програми (лістінг 4.3), в якому оголошується клас TPersonal, над об’єктом якого (boss) виконуєть різні дії. Лістінг 4.3 Приклад програми, що демонструє створення і використання класу unit WinForm; interface uses System.Drawing, System.Collections, System.ComponentModel, System.Windows.Forms, System.Data; type TWinForm = class(System.Windows.Forms.Form) {$REGION 'Designer Managed Code1} strict private Components: System.ComponentModel.Container; Butstonl: System.Windows.Forms.Button; procedure InitializeComponent; procedure Buttonl_Click(sender: System.Object; e: System.EventArgs); {$ENDREGION} strict protected procedure Dispose(Disposing: Boolean); override; private { Private Declarations } public constructor Create; end; // Оголошення класу. TPersonal = class private fname: string[30]; //Це поле класу – ім’я співробітника. fAge: byte; // Це поле класу - вік співробітника. public constructor Create; // Конструктор - створення нового об’єкту // (екземпляр класу). procedure showinfo; // Цей метод класу - показує // інформацію про співробітника. end; [assembly: RuntimeRequiredAttribute(TypeOf(TWinForm))] implementation {$AUTOBOX ON} {$REGION 'Windows Form Designer generated code1} procedure TWinForm.Dispose(Disposing: Boolean); begin if Disposing then begin if Components <> nil then Components.Dispose(); end; inherited Dispose(Disposing); end; constructor TWinForm.Create; // Конструктор для форми. begin inherited Create; InitializeComponent; end; // Процедура обробки подій Click на кнопці Button1. procedure TWinForm.Button1Click(sender: System.Object; e: System.EventArgs); var worker:TPersonal; begin // Створення нового об’єкта. worker:=TPersonal.Create; // Застосування метода до об’єкта - вивід інформації про співробітника. Worker.ShowInfо; // На екрані повідомлення 'Новий співробітник О'. // Зміна значення полів об’єкта worker.fname:='Шупрута Володимир'; worker.fage:=25; //Застосування методу до об’єктау-вивід інформації про співробітника. worker.showinfо; // На екрані повідомлення 'Шупрута Володимир 25'. // Видалення об’єкт. worker.free; end; // Конструктор для класу TPersonal. // (Створити новий об’єкт з ім’ям 'Новий співробітник' і віком 0) constructor TPersonal.Create; begin inherited Create; fname:='Новий співробітник'; fage:=0; end; // Метод класу TPersonal - процедура показу даних про співробітника. procedure TPersonal.showinfо; begin Messagebox...
Антиботан аватар за замовчуванням

17.02.2013 23:02

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини